قیمت تلویزیون شیائومی - خرید تلویزیون شیائومی
مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
قیمت تلویزیون شیائومی - خرید تلویزیون شیائومی
سه شنبه 9 بهمن 1401 ساعت 13:41 | بازدید : 1097 | نویسنده : هیمن | ( نظرات )

قیمت تلویزیون شیائومی - خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvشرکت شیائومی در سالهای اخیر علاوه بر تولید گوشی های هوشمند در تلویزیون نیز بسیار کارآمد عمل نموده است. قیمت تلویزیون شیائومی نیز مانند گوشی های این شرکت قیمت مناسبی نسبت به امکانات دارند. تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4S نیز یکی از محصولات این کمپانی می باشد. این پردازنده بسیار کارآمد عمل نموده و در نمایش تصلویر به خوبی عمل می کند. شرکت شیائومی در ساخت این تلویزیون از کیفیت UHD 4K استفاده کرده است که تونایی نشان دادن تصاویر را با وضوح بسیار زیاد و جزئیات بالا برای کاربر فراهم می کند. همانطور که می دانید کیفیت 4K به این معنیست که وضوح تصاویر در این محصول چهار برابر یک تلویزیون فول اچ دی معمولی می باشد. با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند.

  • کنترل پنل با قابلیت کنترل صوتی
  • عدم تنوع محصولات
  • نرخ رفرش: ۶۰ هرتز
  • کیفیت تصویر: 4K

xiaomi tvدیر روشن شدن تلویزیون یا خاموش شدن آن، علائمی هستند که خرابی پاور را هشدار می دهند. همچنین تعمیرکاران تلویزیون با توجه به وضعیت تراتزیستورها متوجه خرابی پاور می شوند. چشمک زدن چراغ ال ای دی تلویزیون و روشن نشدن دستگاه هم می تواند نشان دهنده آسیب دیدگی پاور یا عملکرد معیوب آن باشد. در این شرایط می توان با تعمیر پاور تلویزیون، مشکل را حل کرد. با این که معمولا پاور قابل تعمیر است، گاهی این امکان وجود نداشته و حتما باید آن را تعویض کرد. مشکلاتی همچون قطع شدن مداوم تصویر و صدای تلویزیون، معمولا نشان دهنده خرابی قطعه ای به نام تیونر هستند. خرابی یکی از سه ترانزیستور MOSFET، دوآل گیت، آی سی TDA5331، آی سی SDA3202، فیلترهای جدا کننده سه باند و فیلتر میان گذر خروجی تیونر، منجر به بروز مشکل و اختلال در عملکرد این قطعه می شود. قطع شدن کامل تصویر و نمایش پیغام عدم وجود سیگنال هم جزو مشکلاتی هستند که معمولا با تعمیر تیونر تلویزیون شیائومی برطرف می شوند. در چنین شرایطی، تکنسین های تعمیرات تلویزیون شیائومی اول دستگاه را عیب یابی کرده و برای تعمیر تیونر تلاش می کنند. در صورت غیرقابل تعمیر بودن این قطعه، تیونر را با نمونه جدید جایگزین می کنند.

 

⭐ آیا تلویزیون Mi TV Q1E ارزش خرید دارد؟

از نظر بیسیم نیز این تلویزیون دارای بلوتوث 5.0 و البته وای فای می باشد و همه دستگاه ها به راحتی می توانند به صورت بیسیم به آن متصل شوند. خدمات استریم آن نیز به خوبی با کیفیت 4K کار میکند. اتصالات بیسیم آن فوقالعاده قوی می باشد و حتی اگر تلویزیون در فاصله ی زیادی از روترها و اکسس پوینت های بی سیسم قرار گرفته باشد، می تواند با قدرت و ثبات کافی به آن متصل شود. ⭐ تلویزیون شیائومی Q1E چه تفاوتی با P1 دارد؟ ✔️ مدل شیائومی Q1E یک تلویزیون کیولد ارزان قیمت است که شیائومی برای رقابت با پی 1 تولید کرده است. این مدل پیشرفتهتر و با کیفیت تصویر بهتر از مدل ال ای دی شیائومی P1 می باشد. ⭐ آیا تلویزیون Mi TV Q1E ارزش خرید دارد؟ ⭐ تلویزیون شیائومی Q1E چه تفاوتی با Q1 دارد؟ ✔️ مدل شیائومی Q1 تلویزیون کیولد گیمینگ است اما Q1E در واقع نسخه اقتصادی و کمی با امکانات پایینتر است که شیائومی برای تنوع بیشتر در خرید تولید کرده است. مدل Q1 سایز 55 اینچ ندارد و به همین دلیل بیشتر افراد سراغ Q1E می آیند.

فناوری چون DTS Decoder صدایی همهجانبه را منتشر می سازد. موتور پردازشگر Upgraded graphics engine از دارایی های تلویزیون شیائومی P1 است که کارایی بالایی در پردازش داده های صوتی و تصویری دارد. قابلیت Motion Smooth مربوط به صحنه های سرعت دار کار گذاشته شده که باعث می شود در بازی های گرافیک کامپیوتری گیمرها به حریف حملهور شوند. دستیار صوتی Google Assistant فرمان های صوتی شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. برنامه ChromeCast امکان انتقال فایلهای بر روی گوشی خود را به تلویزیون ممکن می سازد. درگاه های ارتباطی HDMl و USB و ARC که در پشت دستگاه حضور یافته است، اتصال سایر وسایل جانبی را برایتان فراهم می سازند. 1️⃣ آیا تلویزیون شیائومی P1 یک تلویزیون خوب به نظر می آید؟ ✔️ عملکرد تلویزیون P1 در بازی های ویدیویی ستودنی می باشد. با پخش صدای همهجانبه عملکردی عالی در زمینه انتشار اصوات دلپذیر به اجرا گذاشته است. این محصول یک تلویزیون هوشمند بوده و به بسیاری از قابلیت های ویژه دیگر مجهزه شده است که در بخش مشخصات به آن ها اشاره شده است.

قیمت تلویزیون به ابعاد آنها نیز بستگی خواهد داشت. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون ال جی را بخوانید. از جمله مهمترین ویژگیهای مهم در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی میتوان به رزولوشن تصویر اشاره کرد. کمپانی شیائومی اقدام به تولید تلویزیونهایی با رزولوشن HD، Full HD و 4k نموده است. در سالهای اخیر این کمپانی به تولید تلویزیونهای 8k نیز روی آورد. تلویزیونهای این کمپانی دارای قابلیتهایی نظیر HDR بوده که ویژگیهای منحصربهفردی دارند. این ویژگیها با هدف افزایش محدوده دینامیکی تلویزیون هوشمند شیائومی مدل ۴s تعبیه شدهاند. در واقع وجود این ویژگیها به نمایش هرچه بهتر جزئیات تلویزیون کمک بسیاری زیادی کرده و موجب میشود؛ که رنگها به صورت طبیعیتر و با روشنایی بیشتر به نظر برسند. هستند، از عمق رنگ 10 بیتی با حداکثر روشنایی 4000 نیت پشتیبانی میکنند. این محصولات دارای قابلیت Dolby Vision نیز بوده که از عمق رنگ 8 بیتی همراه با 10000 نیت پشتیبانی میکنند.

xiaomi tvالبته در این دستگاه خبری از نرخ رفرش متغیر (Variable refresh rate) نیست، اما با توجه به قیمت تلویزیون شیائومی Mi Q1 QLED نمیتوان آن را به عنوان یک ایراد بزرگ عنوان کرد. علاوه بر پورتهای HTMI، دو پورت USB 2.0، یک پورت اترنت و جک صدا نیز در تلویزیون مقرون به صرفه جدید شیائومی تعبیه شده است. از نظر فناوری ارتباطی بیسیم نیز این تلویزیون به بلوتوث نسخه 5.0 و همچنین وایفای داخلی مجهز است که بواسطه آن میتوانید بدون هیچ دردسری دستگاه را به مودم اینترنت خود متصل کنید. همانند گوشیهای هوشمند، استراتژی شیائومی برای تلویزیونهای هوشمند نیز تمرکز بیشتر روی نرم افزار در عوض سخت افزار است. در تلویزیون Xiaomi Mi Q1 QLED شاهد سیستم عامل Android TV با پوسته Patchwall شیائومی هستیم. بعلاوه، از آنجایی که این دستگاه بیشتر با هدف ارائه در بازار کشور هند عرضه شده است، با تمام سرویسهای استریم هندی نیز سازگار شده است. این تلویزیون Xiaomi تصاویر را با کیفیت 4K و رزولوشن 3840×2160 پیکسل به نمایش میگذارد.

تراشه ای که وظیفه عملکرد این نرم افزار را به عهده دارد MediaTek MT9611 است که یک تراشه SoC چهار هسته ای است. در کنار این قطعه سخت افزاری پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 و رم 2 گیگابایتی استفاده شده است. Mali G52 مسئول اجرای جزئی رابط HDMI 2.1 در تلویزیون شیائومی P1 است. ویژگی که باعث می شود تا تلویزیون Xiaomi Mi TV P1 از اکثر رقبای اندرویدی متمایز شود این است که علاوه بر سیستم عامل، PatchWall هم وجود دارد. این نرم افزار یک رابط طراحی شده توسط شیائومی است که به شما امکان دسترسی به برنامه ها و محتوای مورد علاقه تان را می دهد. این از طریق توصیه های شخصی که Shell بر اساس تجزیه و تحلیل محتوای کار بر تولید می کنید؛ ایجاد می شود. بیایید به ماتریس VA در مدل 55 اینچی تلویزیون شیائومی P1 برگردیم. هنگام بررسی تصویر ماکرو روی صفحه می توانید توزیع پیکسل های فرعی RGB را به وضوح ارزیابی کنید. اجازه دهید این را بگوییم که وضوح تصویر ماتریس نشان دهنده نحوه دیدن تصویر است.

تلویزیون 75 اینچ شیائومی مدل Q1 یکی از تلویزیون های 2021 شیائومی به حساب می آید. این محصول علاوه بر استفاده معمولی و خانگی، برای تماشای فیلم به صورت حرفه ای نیز مناسب است. تلویزیون مذکور که با مدل Mi TV 75Q1 نیز در بازار شناخته می شود در واقع مدل هم رده و جدید تر تلویزیون شیائومی Mi QLED TV می باشد. 1030 میلیمتری میباشد و قاب دور آن بسیار باریک بوده و از جنس آلومنیوم میباشد. پشت تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ نیز مانند دیگر تلویزیونهای شیائومی از جنس پلاستیک باکیفیت مشکی رنگ ساخته شده است. از امکانات این محصول میتوان به سایز ۷۵ اینچی آن با کیفیت 4K اشاره کرد که میتواند همه تصاویر را به واضحترین شکل ممکن به شما نمایش بدهد. یکی دیگر از امکانات این محصول که کیفیت آن را بیشتر کرده است طراحی بدون قاب این محصول میباشد که باعث شده تا لذت استفاده از این تلویزیون چند برابر شود. ، Dolby Vision، دستیار صوتی گوگل، گیرنده دیجیتال، ۳ پورت HDMI، ۲ پورت Lan و یک پورت AV نیز دارد.

3 هک شگفت‌انگیز تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاز زمانی که Redmi یک تلویزیون هوشمند 70 اینچی را عرضه کرد، مدیر کل Redmi یک هدف کوچک برای “دو برابر کردن اندازه بازار تلویزیون های 70 اینچی” تعیین کرد. پس از آن تولید تلویزیون های فوقالعاده بزرگ جهت دیگری پیدا کرد و به یک رقابت تبدیل شد. در واقع در سال 2019 فروش تلویزیون شیائومی 3 برابر شد و خوب در نتیجه آنها از هدف خود فراتر رفتند و بازار را با تولید تلویزیون هایی با صفحات بسیار گسترده منفجر کردند. در واقع تحقیقات بر روی بازار نشان داد که تلویزیون هایی با صحنه های گسترده و پهناورتر کاربرد بیشتری دارد و توجه بیشتری جلب می کند. در نتیجه تلویزیون شیائومی MAX زاده شد. امروز قصد داریم به معرفی یک تلویزیون با سایز بسیار بزرگ بپردازیم همراه همسایه باشید. تلویزیون mi max مجهز به تراشه پیشرفته MTK 9650 می باشد که از فرآیند 22 نانومتری، معماری CPU چهار هسته ای A73 و معماری GPU Mali G52 MC1 و قدرت محاسباتی 1T در APU استفاده می کند.

  • بهره مندی از برترین پردازنده ها
  • پورت HDMI 2.1: دارد
  • درباره ما
  • افرالند - 10 ماه پیش
  • مصرف برق حداقل : 54 وات

تلویزیون شیائومی مدل P1 نیز از این قابلیت بهرهمند می باشند، با وجود این قابلیت پر افتخار شما صحنه های که در آن سرعت زیاد باشد را با کیفیت عالی و بدون گیر و افت تصویر دریافت می کنید. همچنین وجود این قابلیت به کمک گیمرها آمده و باعث شده در کمترین زمان بر حریف مورد نظر حملهور شوند. تلویزیون شیائومی P1 علی رغم طراحی بی نظیر و کیفیت تصویر فوقالعاده از سیستم صوتی با کیفیتی نیز بهرهور می باشد. این تلویزیون از دو بلندگوی دو کاناله بهرهور است، که از هر کدام صدا را به توان 10 وات از خود استخراج نمایند، که سر هم صدای خروجی این تلویزیون 20 وات می باشد. متأسفانه کاهش صدای نمایشگرهای شیائومی به این مدل نیز سرایت نموده است. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد تا شما از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد تا شما از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید.

 

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از kalinab دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جادوکده و آدرس jadokade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 50
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 32
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 6470
:: بازدید سال : 27918
:: بازدید کلی : 102574